sköna snubbar

men åhhhhhh!!!!!

Såg just det svängigaste, coolaste, sötaste och gungigaste bandet spela i Västermalmsgallerian.
Något med raekor hette dom.. men jag är tyvärr dement så jag kommer inte ihåg hela namnet.
Fyra unga killar som kunde SPELA.
Det var ståbas (veckans ord) och något trumpetaktigt och gitarr och något som såg ut som ett leksaksinstrument och en cymbal och någon slags percussionbox.. inte vet jag vad det heter...
Och inte vet jag vad musiken kallas heller... lite reagge, lite jazzigt, lite dr kosmos, lite latino och bara allmänt ösigt... har absolut ingen aning hur det ska definieras.
Man blev glad och fick energi.

Annars har jag glömt mobilen för andra dagen i rad på jobbet.
Dement som sagt.

Nu ska jag laga mat och sen ska jag titta på buffy och sova.
Pasta med sweetchilitomatsås och mozarella blir det.

En sån här trummade dom söta och musikaliska pojkarna på:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0