Enter Dolores

Jo.
Idag kommer hon och "lånar" chefens stol.
På obestämd tid.

"är du rädd?" undrade che
"nej... jag FASAR!" sa jag

Vi får väl se.
Vet bara att idag måste vi tänka ut en ny strategi för hur vi ska lägga upp våra dagar.. vill inte stanna utöver min arbetstid en endaste dag till bara för att vi inte hinner.
LSM (som är tillbaka!) kan inte stanna för hon måste hämta barn.
Vilket betyder att jag och che blir kvar.. dag efter dag.
Jag kanske inte har ett litet barn men jag vill gärna ha ett liv.

usch usch usch känner jag



Kommentarer
Postat av: Guldlock

Huuu.

Har du ett ärr på ovansidan handen som säger: "I must not work ovetime"?!!

:(

2011-01-13 @ 18:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0