I'm only sleeping

Jag sover och sover.
Måste vara utrensningen för magen är knäpp också.
Konstigt att det kan påverka kroppen så mycket varje gång man TAR BORT det dåliga och bara äter så rent och naturligt som möjligt.. det verkar som om det är allt salt, socker och kött som upprätthåller ordningen i vanliga fall..

Nu har jag i alla fall äntligen fått tillbaka min mobiltelefon!
I helgen ska jag klura ut hur man stoppar in sina foton i datorn. Vill dokumentera mera.

Inatt drömde jag att någon mental klöv mitt huvud med en yxa.. men bara typ ner till näsan.
Jag tror att det kan bero på ett Buffy-avsnitt jag såg häromdagen.
Hursomhelst.
Jag dog inte utan det var mest bara obehagligt och liksom lite dragigt.
Hela drömmen handlade om att jag var tvungen att ta mig till sjukhuset eftersom det nog inte var så bra att springa omkring med kluvet huvud... men det gick inte att få tag på en taxi.. och sonen hade andra grejer att göra först, han verkade inte förstå allvaret och tydligen kunde jag inte åka till sjukhuset utan honom..
Och den grejen kan bero på att jag försökt dejta sonen den här veckan (han bor hos pappan för tillfället) men han har inte haft tid.

Nu är det fredag igen och höjden av lycka för imorgon är det sovmorgon.. jag vill nästan gråta av lycka..
Jag kanske, kanske ska jobba i helgen.
Men var inte rädd långafarbrorn! Dottern ska hjälpa mig och jag vill jobba för att nästa vecka inte ska bli så jobbig. Jag måste koppla greppet igen... jag har ju haft semester och varit sjuk och det har blivit högar. Det gör mig stressad och handlingsförlamad.

Men vi får se.
Jag kanske bara vill sova och kolla på Buffy.

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Men en arbetsplats ska inte varanpå detta sätt... När jag vinner miljoner köper jag ut företaget och fixar schyssta arbetsförhållanden till dig!!

2011-01-21 @ 08:35:48
Postat av: Guldlock

Tycker du ska sova och kolla på Buffy. Bra skit!

2011-01-21 @ 23:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0