lalala

Igår trallade jag iväg till Läkarmissionen i Johannelund.
Där shoppade jag loss som en galning. Jag plöjde igenom två våningar.. köpte uppslagsverk, ungdomsböcker, tyger, blus, glasflaska, godisautomat, pennskrin och gröngölingsboken.
Fick hosta upp med 101 kronor.
Tyckte det var överkomligt.

Väl hemma var jag utmattad.
Åt lite och somnade sen till Buffy. Vaknade, satte på Buffy igen och somnade. Upprepade gånger.
Drömde helt sanslöst. Kommer inte ihåg någonting.. bara själva känslan och den var sanslös.
Så kan det bli när man somnar till "the puppet show".

Nu är det en ny dag och jag ska bli italiensk matmamma och svänga ihop tomatsås och pasta.
Sen ska jag, dottern och whatever se alla tre Gudfadern-filmerna.

Kanske ska jag först sy ett förkläde.
Av en handduk som jag köpte igår för 5 kronor.

Imorgon är det måndag och jag och dottern ska börja träna!
Ja, ja.. säger vi själva och resten av världen... men vi ska! Det ska vi!
Och nu har jag sagt det här så nu MÅSTE vi dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0