litet liv

Jag har sovit länge och gott.
Idag måste jag go asperger på jobbet.
Har brännheta grejer som travat upp sig på skrivbordet och MÅSTE åtgärdas IDAG!!!
No matter what.
Läget är intressant.
Lillchefen avvek igår på obestämd tid. Sjukskriven pga stress.
Idag kommer storbossen, den nya, som har gottat sig på spanska solkusten över hela jul och nyår medan vi har kravlat oss fram på blodiga knän.
Hon som tycker att vi gör allt fel..
MÅSTE sätta mig ner idag och skriva upp all övertid innan jag glömmer.
Övertid ingår i lönen.
Men bara 200 h på ett år.. och två timmar före och efter ordinarie arbetstid räknas som enkel övertid.. resten är kvalificerad.. och ska räknas dubbelt..
Och om man räknar på att vi i snitt får ca 30 minuters lunch varje dag.. så ryker bara där ca 115 timmar.

Förövrigt är det bara Buffy som gäller.
Vi kämpar mot demonerna hon och jag.
Ice Station hinner jag bara läsa på tunnelbanan så jag har inte hunnit så långt.
Det har inte riktigt brakat loss än.. men jag lovar att berätta när det smäller!

Så litet är mitt liv.
Har därför inget mer att skriva om.

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Bring it on, girl.....

2011-01-13 @ 16:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0