obehaget

HÖJDEN av obehag!
Är vad jag erfar för stunden.
Att släpa sig upp vid denna fördömda tidpunkt, i SKUMTIMMEN, för att bege sig ut i iskylan för att ta sig till JOBBET där jag inte satt min fot på 2,5 veckor.... ÅNGEST!!!!!!!
TOTAL ÅNGEST!!!

Jag känner mig inte alls frisk ännu.. men det är ju sån kriiiiiiiiiis på det där stället och allra mest synd tycker jag om che och klippan L som bara skjuter och skjuter på sin semester....
Och det är nog bra att jag kommer igång lite så jag kommer ur vinterkoman.. får ordning på dygnsrytmen och såna grejer.
MEN ÄNDÅ!!!!!

Och jag vet inte vad dom ska ha mig till.
Min förmåga att vara effektiv och lösa problem har jag troligen snutit ut.
Kommer inte ihåg någonting om någonting.
Får väl koka kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0