och sen blev det söndag

Vi ska åka och jobba idag igen, jag och dottern.
Tycker väl egentligen att hon borde göra något vettigare.. men jag uppskattar hjälpen, sällskapet och stödet som bara den!!!
Den här helgen är ett undantag.
Nästa vecka kommer förhoppningsvis chefen tillbaka och då får vi prata igenom vad jag ska hinna göra på arbetstid och hur det ska gå till.

Eftersom jag håller på med sån här avgiftningsmat nu så äter jag galet gott!
Och som vanligt undrar jag varför jag inte gör det jämt!

Igår åt jag:

frukost:
sojayoghurt och fruktsallad på äpple, kiwi och banan.

lunch:
färsk spenat, ruccola, illorange paprika, knallröda tomater, blekgrön purjolök, perfekt avokado, signalröd paprikakräm, knapriga pumpafrön, olivolja, magiskt örtsalt och en skvätt citron.

middag:
ugnsstekta auberginerullar med halloumi och soltorkade tomater och lite chevre ovanpå + sallad.

Gott, vackert, nyttigt.
Inte alltid så billigt.

Och sen somnade jag gott till Buffy och sov i minst 8 timmar.

Nu ska jag väcka dottern och äta frukost och sen åker vi in till jobbet igen.

Imorgon är en annan vecka.

Kommentarer
Postat av: jo

och sen blev det alla andra dagar i veckan? Miss you! /j

2011-02-05 @ 17:54:06
Postat av: Anonym

Ja, hallå, enough is enough! Write write write!



/dottern

2011-02-07 @ 23:57:58
Postat av: Långa Farbrorn

Håller med dottern... Write...

2011-02-10 @ 20:15:07
Postat av: Guldlock

Same same... Saknar morgonlektyr och vad det innebär: du blir en del av min vardag.



Åh, nu var jag så där romantisk igen. ;)

2011-02-10 @ 20:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0