onsdag.. tror jag

Jag har ont i kroppen och är alldeles för trött.
Igår var det kriiiis och jag var ute och sprang hela dagen.
Det var kul att träffa trevliga damer.. men tyvärr var det ingen annan som gjorde mitt jobb under tiden så nu är det ännu mera kriiiis... måste nog jobba i helgen.. om det inte är bättre idag.
Min dator är knäpp. Varför ska alltid mina datorer vara knäppa?
It must be in my fingers.

Nu är det tredje dagen som jag käkar grönsakspanna med paprikakräm.. det gör inget för det är superdupergott.
Min mobiltelefon verkar jag aldrig få tillbaka.
Jag har varit och tjatat på mobilkillarna för fjortonde gången men det händer inget.
Nu skyllde dom på att verkstaden har flyttat.
Och sen sa dom att dom skulle ringa antingen IDAG (i förrgår) eller IMORGON (igår).
Det hände inte.
Orka tjata på dom hela tiden.
Tror jag ska börja åka dit varje dag efter jobbet och bara stå där och störa. Om jag orkar. Gör jag nog inte.

Vill bara åka hem och krypa under täcket och kolla på Buffy.
Och jag har inte ens åkt hemifrån än.

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Du ska absolut inte jobba i helgen.... Deloris får väl fixa en bättre lösning!

2011-01-19 @ 08:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0