svar på tal

Jag säger det bara en gång:

* Långa Farbrorn:

jag vill inte skriva så mycket om personerna du nämnde eftersom det känns lite riskabelt.. Tomteblosset och appendix har fullkomligt spårat ur därborta i öst och LMS försöker reda ut härvan samtidigt som hon lider av stämbandsinflammation.. du tyckte kanske att Melrose Place var osannolikt men det är ingenting, INGENTING, mot detta. Jag och che får alltså klara oss utan little-miss-sunshine för tillfället även om hon då och då ringer och rosslar i telefonen..

* blrgstrt:
när swisch ska stå för ett ljud så stavar jag med W... det blir mer swischigt då tycker jag. Marängsviss heter dock marängsviss i min värld eftersom vi här talar om ett substantiv och inte ett adjektiv.

*guldlock:

jag minns vår stationsperiod som i ett nostalgiskt, otroligt roligt dock ångestfullt skimmer.. det är mer action nu men också mer stabilt.. och jag har blivit mer luttrad och typ garvad.. mitt mentala skinn går nu att jämföra med Zeb Macahans läderbyxor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0