=(

Idag fick jag lite sovmorgon eftersom jag ska förbi vårdcentralen för lite provtagning.
Ska också försöka få en akuttid och kolla upp min hosta.
Blev ingen träning igår eftersom jag känner mig deprimerad och hypokondrisk.. kom dock ifrån jobbet i anständig tid och gick förbi stadsmissionen. Hittade fint tyg, en paljettask till knappar och trådrullar m.m.
Är trött på att vara sjuk och krasslig och känna mig klen.. vill vara frisk så jag kan jobba och träna och ta tag i mitt liv.
Väl hemma tröstade jag mig med Buffy. Har börjat med säsong 2.

Känner mig allmänt låg.

Får trösta mig med att che har skaffat sig en ny look.. typ american cop med mustasch.
Typ såhär:


Och förresten.. det är min jobbmobil som gäller för tillfället.. 073-838 06 73.

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Stor KRAM med energi!



Gav ditt jobbnummer till Annelie. Hoppas det var ok!

2011-01-11 @ 16:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0