dålig dag

Ingen bra dag igår.
Fick inget gjort och ville bara sova.
Lyckades dock släpa ut möbler  och skräp tillsammans med sonen. Det var bra!
Läste lite Kalle Anka.
Och sen trösttittade jag på Greys Anatomy.
Drack en papaya coconut och tänkte fotografera för den var väldigt snygg.. men då var kameran död och det är dotterns och jag vet inte hur man bär sig åt med den då.
När man tänker efter så fick jag ju lite gjort i alla fall.
Så helt dåligt var ju inte precis allting ändå.
Men sen var det inget mer.

Idag ska jag vandra iväg till Vällingby och köpa ingredienser till tacos.
Måste ha färsk majs och det har dom inte här i Hässelby.
Jag har inget busskort så det får bli promenad.

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Och än har du inte kommit ihåg min födelsedag!!

2011-07-20 @ 15:55:23
Postat av: Guldlock

Jag drömde om dig. Jag var på ert nya kontor i Gamla Stan som var pyttelitet och alla trodde jag var transexuell för jag hade lite baggy kläder på mig och någon kallade mig Neo när jag kom. Sen kom någon anställd med massa julklappar till alla kollegor och jag fick ju ingen eftersom jag inte jobbade där och då blev utanförskapen lite för mkt så jag vaknade. Ren och skär stressdröm var det även om jag inte känner mig stressad över ngt nu när jag är vaken. Fast trevligt och se dig var det allt. :)



Hoppas du har kunnat ha en fin semester efter fix-semestern.



Fruktansvärt allt som skett i Oslo och Utøya. Jag har två kollegor som drabbats. Enas dotter blev skjuten i benet men lever. Den andres brorson fick dom ingen kontakt med under hela fredagen men är nu i säkerhet. Helt sjukt är det!



En vecka kvar här. Sen har jag semester. Om det blir Sthlm så blir det mot slutet av augusti istället. Då säger jag till.



Stor kram!!!

2011-07-25 @ 10:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0