han är hemma!

Sonen är hemma!!!
Tack tack tack!!!
Dom har haft det mycket bra.. festat med spanjorskor och bondat med 38-årig amerikan och blivit på vippen utkastade från vandrarhemmet..

Annars är det så hemskt med den 18-årige killen som blev knivmördad här i Hässelby i måndags.
Det visade sig vara (häng med nu) dotterns gamla bästis pojkväns bror.
Och det hände inte långt ifrån där vi bor.
Skulle precis lika gärna ha kunnat vara sonen.. det var ju helt oprovocerat.. dom spelade ju bara fotboll.. som 18-åriga killar gör..
Fruktansvärt hemskt och sorgligt.

Här är min omtalade gröna frukostsmoothie.. det är godare än det ser ut.. smakade mest mango och banan idag. Spenaten är bra pga klorofyllet och så blir det lite brunaktigt eftersom det är hampaprotein i.. jag måste ju se till att inte tvina bort i proteinbrist.. men sen är det bara att blanda med sånt man tycker är gott!


Fast food till lunch.
Papaya- och apelsinsmoothie och en banan. Samt en avokado med örtsalt men den hann jag äta upp innan jag kom på att jag skulle fota.


Kolla vad roligt man kan ha med kitchen wizard!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0