jag ser ljuset

Nu behöver jag bara ungarnas hjälp med att släpa ut sopor och bråte till miljöstugan och så måste jag riva igenom lite papperstjafs som ligger i högar på skrivbordet... men sen är jag så gott som KLAR med årets semesterdetoxifiering av lägenheten.
Det har ju varit lite extra komplicerat i år eftersom jag har varit tvungen att integrera allt porslin, alla böcker inklusive ett helt band uppslagsböcker, diverse möbler och dom tusentals diabilderna från pappa bland allt vi redan hade.
Det fanns liksom ingen plats för dom prylarna så det var tvunget att rensas.
Nu har jag en rätt lång lista med saker som behöver införskaffas på ikea (t.ex. tratt, bäddmadrass och liten stege) som jag hoppas att jag kan fixa tillsammans med sonen och hans vapendragare.
Drack 2 glas rödvin igår eftersom jag var sugen på det.. men det skulle jag inte ha gjort!
Inte värt det fast det var gott.
Det kanske bara är rödvin som ställer till det för mig..
Men det är ju det jag tycker är gott =(
Nu har jag sovit bort halva dagen och har fortfarande lätt huvudvärk samt känner mig lite förkyld och inte hungrig fast ändå svag och darrig.

Ja,ja.
Jag är ändå väldigt belåten med mig själv.
Nu kanske jag kan ha lite semester på riktigt.
Halva kvar.

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Bra jobbat och njut nu av "riktig" semester! :)



Hälsningar från ett regnigt Sandefjord där ljumsken ff sätter stopp för träning och galenskapen kryper närmare för varje dag. Tjiooo!

2011-07-15 @ 12:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0