systemfel

Var verkligen peppad igår.
Upp tidigt och diskade en hel porslinsservis av bara farten när jag swischade ihop frukosten.
Allt var bra. Jag var redo för RÖJ(ning av lägenhet).

Då bara... MAGSJUK!!!!

Med ALLT vad det innebär.. behöver väl inte gå in på detaljer..
Fi-fan. Det var längesen.
Det gick över när systemet var tömt men jag kände mig svag och kallsvettig och orkade ingenting.
Kan det ha varit något jag åt?
Men jag åt samma sak som varje dag och inget som kan ha varit dåligt.
EHEC???
Kan man undra.. med tanke på alla grönsaker.
Ibland blir det väl bara så.. och jag ska mycket försiktigt äta samma sak idag med tesked så får vi se hur det går.

Körde iallafall igång ett bokprojekt igår.
Ska läsa (minst) en bok i veckan resten av året.. varannan pocket och varannan inbunden.
Valde i blindo ut 26 böcker ur hyllorna och har staplat upp dom bredvid sängen.
Måste ju ta tag i alla böcker så jag får mer plats här hemma.. och enda sättet att bli av med dom är att läsa dom (tvångstanke).
Den här börjar jag med.. en typisk 80-talsroman fast den kom ut 1994.
Tantsnusk helt enkelt.
Jag vill inte ha den i min bokhylla och då är det bara att tokläsa eftersom jag måste bli klar med den senast imorgon om jag ska hålla tidsschemat.
Min syster Månen
Ambitionen är att recensera varje bok åtminstone pyttelite och sen redogöra för bokens vidare öde.
En del böcker kommer att få ställas tillbaka i bokhyllan (en ÄRA för en bok) och en del kommer att skänkas vidare antingen till någon utvald person eller till någon loppis.
Funderar på att fixa en separat blogg för detta ändamål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0