trendspaning

Tro mig.
Djuren kommer att ta över på alla fronter.
Vi kommer att gå omkring i djurmönstrade klänningar och jackor och sjalar och bära på väskor med små kaniner på.
Och då menar jag inte djur som t.ex. leopard-, ko- eller zebramönstrat.. utan tyg mönstrade med små katter, fåglar eller t.ex. hästar... så man måste titta riktigt nära för att se vad det föreställer..
Jag har redan nästan tröttnat.. och då har jag ändå gått och längtat efter detta innan jag ens sett det i verkligheten.
Nu väntar jag bara på skiftnyckelsmönstrat.
Jag tycker också att det är ganska snyggt med sånt där motivmönster som på gamla souvernirscarves.. en kjol med eiffeltornet  eller annat valfritt torn t.ex.
Italian Souvenir Scarf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0