a hard nights work

Jag och dottern jobbar asset av oss så länge vi orkar inatt.
Det ska städas och grejas och jag fick liksom inget gjort förra veckan eftersom det var så mycket annat som tog all energi.
Var här både torsdag och fredag men höll på att bli tokig av allt surr och alla telefoner och alla som bara "..har du tid..?" eller "... stör jag?..".
Jag fick absolut ingenting gjort... kände att jag höll på att smälta ihop i huvudet..
Nu har jag sovit och sovit och suttit i solen och bara degat och förhoppningsvis får vi vara ifred inatt.
Vinyl 107 på högsta volym och the spirit är än så länge på topp!!!
Big Brother-final kl 21.. det ska vi inte missa, då blir det rast!
Heja Peter! säger vi för vi tycker såklart lika för det gör vi alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0