allt är lugnt

TVÅ dagar kvar.
Blev plötsligt übertrött igår när jag skulle hem från jobbet och orkade inte fundera ut någon middag/lunch till idag.
Det blev bananmiddag istället.
Får gå ut ut och inhandla salladsingredienser idag.
Grön smoothie blir det i alla fall till frukost och RACKARNS vilken fart det sätter på magen if you know what I mean..
Inte bra att vara för långt från en toalett då inte.
Och tröttheten beror förstås på att det är dags för semester.
Jag håller på och knyter ihop alla trådar och städar i alla lådor och jobbar undan högarna på skrivbordet.. samt tankar över allt jag vet till bästa L (stackars människa).
Samtidigt försöker jag göra skapa någon slags struktur rent teoretiskt för fredag, lördag och London.
Och sonen blev det ingen dejt med igår utan det blir idag istället. Biobiljetterna är införskaffade så nu kommer han inte undan och inte jag heller.

Och inte glömma att betala räkningar och handla till sonen (MAT typ). Och placera ut nycklar.
Orkar inte förmana honom den här gången.
Han är förgudsskull myndig och examinerad.

Allt är ganska lugnt.
Mycket, mycket sömnigt. Men lugnt.

P.S.
Lunchen var den godaste lunchen.
Spenat- och avokadosåsen var perfekt för att inte tala om paranötsparmesanen.
Che smakade och blev imponerad. Nu funderar vi på att öppna något ställe med raw food.
När vi kommer tillbaks från semestern ska jag ha honom som experimentperson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0