and he is ready for the world!!!

Så mycket visdom som har ackumulerats!
Mitt uppdrag är slutfört.


EXTRA EXTRA EXTRA

BARA IDAG!

DAGENS OUTFIT:
Marinblå gammal 2ndhandtrasa... vintage som man säger numera.. inhandlad för typ 20 år sen.. i något blanknött, malätet nylonmaterial som säkert brinner fint om man lutar sig över en gasspis. Inbillar mig att klänningen är i 40-talsmodell men egentligen har jag ingen aning. Men det känns fint och lite andra världskriget.
Smycket är en silvermedaljong med ett foto av sonen inuti och två små berlocker med färgade stenar resp. markasiter och den ena är sonen och den andra är dottern och därför måste jag ha på mig det varje dag annars betyder det otur har jag hittat på alldeles själv.

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Ohhhhhhhhh vad härligt med en bild på er... Jag hoppas att han inte luktar svett:)



Nästa bild kanske kan vara ett morgon-hår-bild!?!?

2011-06-10 @ 17:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0