den där studenten

Jag åkte hem tidigast av alla.. fick skjuts hela vägen med sonens vapendragare vid 20.30-tiden.
Jag drack max 1 skummigt glas champagne + en klunk cider.
ÄNDÅ vaknar jag nu och känner mig superbakis.
Vad har min kropp för problem?
Det måste vara all trötthet och stress och allt springande på mina stackars handikappade fötter, värmeslaget på skolgården och det hysteriska minglandet (jobbigt för en associal och introvert person som mig).

Undrar hur alla andra mår idag!?

Underbart var i alla fall att få träffa glamourväninnan som jag inte träffat på minst 2 år.. och hennes två hypertrevliga söner!
Och kul att träffa pappa D:s (aka rodriguez) alla gamla farbrorskompisar och t.o.m. deras barn (numera tonårsbabes)!
Och kul att dotterns ex var där och londonkompisen och t.o.m. che!!!
Och sonens vapendragare!!!
Och mamman och farbror G, och syrran med familj och svärföräldrarna.
Och såklart pappa d, hans C (som fixade allt!!!) + supersötaste lillasyster M. Och C:s mamma!
Och konstnärsfarbrorn med nya flickvännen samt kusinerna och deras mamma.
Och förstås ebs och b.. mina favoritmänniskor i hela världen!
Och allt annat löst folk. Himla trevligt löst folk.

Sonen var speedad från start.
Champagnefrukost kl 08.00 och sen utspring kl 13.
2 timmars ölsprutande och vrålande på flak och sen hämtad med motorcykel och mottagen med "oh when the saints" dånande ut på gatan så att lite fyllisar började dansa och allt plötsligt blev som en musikal.. vilket fick mig att tänka att allt borde vara lite mer som en musikal.. lite oftare..
Sen visade det sig att sonen blivit, förhoppningsvis tillfälligt, lätt hörselskadad på flaket så han kunde endast kommunicera med fotbollssupportervolym på rösten.. men han var väldigt väldigt glad och det var alla andra också och det är ju absolut huvudsaken!!!!
Men nu undrar jag som sagt lite i exakt vilken rännsten han har hamnat..
Jag förväntar mig rapport framåt kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0