himla tråkigt inlägg och en inbjudning på slutet!

Jag vet, jag vet.. det är ingen ordning på mitt skrivande här just nu.. och det beror på att jag bara hinner inte, är mycket mycket stressad.
Det är studenten och det är prylar som ska åkas och hämtas i Kårsta och det är nya storkunder och kriser på jobbet och värmebölja och sommarsemestrar och så himla mycket som ska arrangeras både här och där..
Och ovanpå allt så har Doris-katten börjat springa ute och nu måste man hålla reda på henne också.. vi missade tydligen det igårkväll vilket slog mig i morse så jag hasade ut till porten och där satt en skitsur katt.. om blickar hade kunnat döda så hade jag troligtvis inte levt nu..
Och då delar vi ändå kollektivt och grannsämjeligt på kattinsläpparansvaret i vår port så för det mesta funkar det bra..

Allt detta gör i alla fall att jag inte orkar och hinner så mycket sammantaget.
Den här veckan ska jag bara jobba idag och imorgon.
Det borde ju vara bra.. men det bara ökar stressen konstigt nog.
Och det är dåligt med nya älsklingsdamen. Mycket dåligt. Kommer troligtvis inte hem.. kanske inte klarar sig överhuvudtaget.

Osammanhängande är vad det blir!
Vaknade mitt i natten och mådde illa som bara den.
Fick lite panik och började fundera på allt som jag skulle vara tvungen att lämna över till che ifall jag inte skulle kunna jobba.. somnade av ren utmattning och vaknade tackålov utan illamående.

Idag tror jag att det kommer att bli en kaosdag på jobbet.
Och jag inberäknar inte våra fjompiga relationsproblem när jag tänker så.
Det kommer att bli K-A-O-S!!!! Believe you me.
X antal sjuka... xx antal grejer som kommer att hänga i luften.... nya kunder på väg hem.. STORA kunder.. som vi inte riktigt vet något om... stadsdelen på besök för inspektion.. missnöjda människor på alla nivåer p.g.a. att det inte går att få tag på oss på telefon... hembesök kl 09.00.. tiden kommer inte att räcka till och det kommer att saknas personal och vi kommer inte att hinna..
Tror jag ska smsa och förvarna che.
Sist jag gjorde det hade jag hur rätt som helst.
En del kan spå väder.. jag kan spå jobbkaos. Its a gift.

SNART är det semester.
Det kan innebära

a. att det blir total stiltje här

eller

b. att jag kommer att skriva som bara den!

Man vet aldrig.
Man får se.

Förresten!
OBS!
Det är mitt fel.. jag är värdelöst dålig på sånt här festfixande!!!!
Men ALLA som har den minsta lilla relation (helst åt det positiva hållet) med mig och min familj är superdupervarmt välkomna på sonens studentmottagning nu på fredag den 10/6!!!!!!!
Kl 13 springer dom små liven ut.. så jag tänker att från ca kl 15.00 blir det något slags drop-in hemma hos pappa D på Blekingegatan och sen är det liksom öppet hus all night long!
Smsa mig för detaljer på 073-838 06 73.

Vill man ge sonen något så tänker vi  tema Paris!!!!
Hoppas kunna skicka iväg honom dit så småningom så bidrag till det eller typ en baguette går precis lika bra!
Eller bara att man kommer.. för det tycker han själv är allra roligast!
OBS! IGEN! Detta gäller ALLA! Inbjudan skickas endast ut på detta sätt, via djungeltelegraf och telepati!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0