hit och dit

snart snart SNART semester!!!!!
Känner att jag har läget under så bra kontroll som det är möjligt och det jag inte hinner nu det hinner jag helt enkelt inte och så är det med det.
Det viktigaste lämnar jag ju över till L och hon kommer att sköta allt alldeles galant det är jag övertygad om.

Funderade på det där med att byta jobb.
Kom fram till att trots allt...  så är det fortfarande tillräckligt mycket positivt och bra saker som gör att jag faktiskt trivs och står ut.. för det mesta..
Det är en utmaning att hela tiden försöka komma på nya sätt för att hantera situationen.. det är väldigt kul när man faktiskt ser positiva resultat.. när man jobbar med arbetsgruppen och dom trodetellerej faktiskt utvecklas och växer.. kontakten med kunderna.. att känna att man själv utvecklas och lär sig nya saker hela tiden..
Det finns mycket bra saker med mitt jobb också.
Och jämför jag den här perioden med tidigare perioder i stationens historia så är det bättre nu.
T.ex. så är jag ganska nöjd med min lön!
Men, men.. allt är väldigt dagsfärskt.
Vem vet hur det kommer att bli efter sommaren när vi alla är tillbaks efter semestrar.
Eller den dagen che slutar.
Che står för en stor del av det positiva.
Men det är inte bara han.
Det känns väldigt bra och hjärtevärmande att jag är ganska övertygad om att "min" personal gillar mig för det mesta.
Det är kul och utvecklande att bli en bättre arbetsledare.

Så nu blir det semester och sen får vi se hur det blir.

Idag ska jag och sonen ses och prata, äta och gå på bio.
Det måste bli en tidig bio för annars kommer jag garanterat att somna.
Imorgon ska jag och dottern checka in och maila hotellet om vår ankomst.. ev. boka biobiljetter på electric cinema till på söndag.
Köpa Stanstedexpress-biljetter.

Torsdag- betala räkningar och ev. liten firning med che.
Fredag- tvättstuga och packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0