it's about NOTHING!

Nu ska jag snart åka in till jobbet och försöka jobba undan lite av drivorna på mitt skrivbord.
Do not worry! Jag skriver upp all tid som jag jobbar extra!
Alternativet är att sitta kvar efter jobbet nu i veckan som kommer och det oooooooorkar inte jag.. det vet jag..
Ska i alla fall bara sitta till ca 14.30 idag för sen kommer dottern och hämtar mig eftersom vi ska åka ut till Värmdö och mamman och gubben.
Och sen får jag se om jag tycker det är nödvändigt att åka in och jobba imorgon också..
Jag vill verkligen inte känna mig megastressad sista veckan

Herreguuuud. Det här är ett extremt ointressant blogginlägg.
Vad ska jag tillföra för att spetsa till det lite?

Jag kan berätta vad jag åt till middag igår. Wohooo!
Tror inte jag har några bilder eftersom dottern troligtvis inte hunnit lägga in några ännu.
Man får helt enkelt visualisera!
Jag åt små risbladsknyten innehållande rostad paprika, fetaost, färska spenatblad samt en röra av ihopstekt rödlök, vildris och färsk basilika. Ovanpå det några droppar krämig balsamvinäger.
Och så in i ugnen med lite svarta sesamfrön strödda ovanpå.
Serverades på en bädd av ruccoasallad med lite pressad citron på.
Det var helt ok.
Kul med något annorlunda.
Nästa gång tror jag att jag ska ändra på proportionerna och ta lite mindre paprika och feta och lite mer risröra och spenat. Ev. skippa balsamvinägern. Kanske tillsätta lite mer örtkryddor och en liten vitlöksklyfta.

Något annat?
Tyvärr inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0