lite igår och lite idag

Ganska nöjd med mig själv.
Jobbade igår kl 10-14.30.
Sen åkte jag och the kids ut till the mansion och käkade en massa god mat.. och det mesta var faktiskt helt ok rent hälsomässigt.
Det var lite sockerkaka och vispgrädde på slutet i kombination med jordgubbar.. men annars bara en massa goda röror och sallad och potatis.
Fick lite fina presenter också eftersom jag råkar fylla år nästa vecka och då är jag i London och dricker afternoon tea. Fick ett paraply, en mycket fin jättehandväska, perfekt till handbagage och shopping, blommiga salladsbestick och en pocket.
Och så var lilla systersonen där och han var så söt och rar och allt var faktiskt himla trevligt!
Nya Elsa-hunden (golden) är hur fin och mysig som helst. Vet inte om hon fattar att vi är familj ännu.. men jag hoppas att vi kommer att få ta hand om henne lite i sommar så vi får lära känna varandra.
Sen åkte jag den lååååååånga vägen hem.
Dottern hoppade av på t-centralen och sonen i Bromma.
Idag är det mulet och det betyder att man kan vara inne utan att känna att man missar solen.. bra tycker jag!
Ska planera lite matlagning, shoppa ingredienser till det och sen laga mat och lyssna på p3-dokumentärer och kanske lite gamla sommarprogram.
Fyra dagar kvar på jobbet och tyvärr lite obligatoriska möten och sånt som kommer att ta upp tid.
Men det löser sig.
På tisdag eller onsdag ska jag och sonen dejta.
Vi måste prata lite innan London och så tänkte vi titta på Super 8.
Nu ska jag kolla in programmet på Electric Cinema!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0