LYCKA TILL GULDLOCK!!!!

Det kommer att gå så bra med tentan för du är så smart!
Allt finns där i ditt huvud.. det är bara att dra ut rätt låda och plocka fram det!
Hoppas du har något gott att äta under tiden.
Det är mycket viktigt att man har dom rätta grejerna att knapra på när man ska tenta!
Åhhhhh! Jag saknar det där!
Adrenalinet!!!

Gårdagens mat:

frukost: grön smoothie

lunch: zucchinipasta med het tomatsås, 1 avokado samt 2 tomatknäckebröd med ruccolacreme.

mellanmål: det som blev över av lunchen

middag: kantarell- och risnudelsoppa med chili

natten: X ANTAL BANANER!!!!!! NU HAR JAG INGEN BANAN TILL MIN MORGONSMOOTHIE!!!! SÅ DET BLIR INGEN FRUKOST UTAN JAG FÅR SKYLLA MIG SJÄLV! MAN KAN INTE DRICKA FLYTANDE SPENAT OCH SELLERI UTAN ATT MASKERA DET MED BANAN. EN ENSAM APELSIN RÄCKER INTE. DUMMA, DUMMA MIG SJÄLV!!! DESSUTOM ÅT JAG KALLT RIS! I DESPISE MYSELF.

Jag har lite, lite sovmorgon idag för jag ska sitta och räkna på scheman.
Vill dock inte komma för sent eftersom jag absolut inte vill jobba längre i eftermiddag.. det är bara skönt och energisparande att undvika morgonruschen.

Nu är den stora frågan..

Är det varmt eller kallt?

Man vet inte så noga nuförtiden.




Kommentarer
Postat av: Guldlock

Åh tack för hejjarop!! :)

Plockade fram så mkt kunskap jag kunde från de där lådorna. Känner mig inte riktigt säker på att det gick vägen då det kom väldigt många frågor på sådant som jag inte kunde komma ihåg i vilken låda eller var i lådan jag lagt svaren. Borde ha gått vägen men hade gärna känt mig lite mer säker. Men nu har jag släppt det och tänker inte tänka på det förrän 1:a juli då svaret kommer.

Första gången jag haft en sådan stor tenta. En hel termins kunskap tentades av. Men nästa gång jag har tenta (januari nästa år) tentas 2 års kunskaper av. Det blir en pärs. Puh.

Men först sommarlov!!! :)

(Knaprade för övrigt på en ordentlig smörgås, vindruvor, torkad frukt och nötter och hade dessutom Diam om det skulle behövas en riktig sockershock. Men den blev kvar tills alldeles nyss då jag tryckte i mig den utan anledning mer än att den låg framför mig.)

Däckad på soffan nu och tänker inte röra mig förrän läggdags. Sov en timme inatt - fullmåne och nerver - inte en bra kombo.

Tove kommer hit imorgon. Ska bli kul. Sen åker jag till Norge och jobbar. Och så sen typ 1a eller 2a augusti så ska du och jag dejta efter du slutat jobbet. Okej?! :)



Älskar ditt undermedvetna som går upp och äter på nätterna. Ja alltså, jag förstår att det inte är så kul för dig alls. Men det är så spännande och fascinerande att du gör det utan att ditt medvetna jag reagerar.

Hoppas du fick i dig något iallafall!



Nu ska jag sluta svamla. Tack igen för hejjarop. Det gör mig glad! :)

Kraaam!

2011-06-16 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0