nu ere semester... wihooooo!!!!!

(och tydligen midsommar men I couldnt care less om det.. förresten noterade jag redan häromdagen att det var sommarsolståndet och att det således snart är jul igen och det är väl det hela grejen handlar om.. är ändå generös till sinnet gentemot resten av befolkningen och gläder mig åt att det verkar vara solskensväder därute för stunden..)

Det känns i alla fall otroligt lyxigt att ha all denna tid framför mig att göra vad jag vill med.. alling och ingenting...
Skönt att få avprogrammera sig och utveckla lite nya vindlingar.
SKÖNT!!!!
sköntsköntskönt
skönt var ordet

Idag är det ganska mycket tråkiga saker som måste göras.
Handlas, tvättas, betalas räkningar, städas.
Och packas förstås.
Men jag har en väldigt liten väska med mig och vi ska ju inte vara borta så många dagar och ingen har träffat mig förut så jag tänker ta med mig så lite som möjligt.
Vi ska ju mest skrota runt i charityshops men lite snofsig vill man ju vara när vi ska dricka afternoon tea på flotta hotellet.
Vi ska också uträtta ärenden åt chefen och hennes syster samt bana väg för långafarbrorn och hans m.
Samt rekognosera åt bästa L som ska till London i september.
Någon mer som vill att vi ska göra något????

Jag måste förstås köpa presenter till che och LMS.
Det är ju tradition att vi köper presenter till varandra när vi åker utomlands och jag tänker inte vara den som bryter en tradition.
Oavsett graden av bitterhet och paranoia.
Presenter är alltid kul!

Kommentarer
Postat av: Saga Granstedt

Hej hej vad rolig dina poster är! lär definitivt läsa dina inlägg igen! :) Hoppas du har en bra dag :)

2011-06-28 @ 00:23:27
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0