nya nivåer

aj, oj, aj...!
Intrigerna på jobbet!
Tog snacket igår.
Kände mig totalt opeppad när jag kom till jobbet men che övertalade mig.
Det gick nog bra tror jag.. inte riktigt som jag tänkt mig.. men ändå.. bra!
Luften mellan mig och chefen är nu totalt rensad och vi börjar om från noll och nu ska vi vara brutalt ärliga mot varandra vad det än gäller.
Bra som sagt. Tror jag.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Inatt vaknade jag med en konstig huvudvärk som jag inte kände igen.
Det gjorde liksom ont på en punkt i ena tinningen.
Woodo-docka tänkte jag direkt!
Inget skulle förvåna mig nu längre!

Kommentarer
Postat av: Långs Farbrorn

Hon är helt sjuk!!!

2011-06-15 @ 05:43:30
Postat av: Guldlock

Jag är så spänd på vem den här LMS är. Har liksom inget ansikte på den jag ska avsky innerligt.

Slutar aldrig förvånas över vilka jäkla puckon som man stött på under alla år på fd Stationen. Det är ju skrämmande. Alldeles för många stolpskott finns det i denna värld och väldigt många tycks passera fd Stationen.



Nu till annat.



Kul att Mini-Funckens student blev bra! Hade gärna kommit om jag varit i stan. Hoppas han hade en fantastisk dag och inte känner sig lika vilsen som jag gjorde sommaren efter studenten. När man liksom insåg att det inte fanns ngt skyddsnät längre. När man helt plötsligt skulle bestämma själv vad man skulle göra.



Jag har min stora stora tenta imorrn. Har inte varit nervös innan men imorse kom det. Det är bra för prestationen men usch vad jag avskyr att känna sig såhär.

Ska repetera lite som vägrar fastna (arbetsmedicin - dööötråkigt!) och sen vara ledig resten av dagen. Blir en joggingtur senare för att ta död på livet nervositet och rensa tankarna.



Nu ska jag sätta igång så jag kan sluta snart. Orkar inte mer. Döless på att plugga.

2011-06-15 @ 10:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0