stresspress

Gårdagen blev kaos precis som jag kände på mig.
Inte för att det var någon sjuk.. men för att det var så extremt mycket att fixa..
Och så lite neurotiska känslor under ytan för att spetsa till det lite.
Che kom tillbaka efter fem dagars ledighet.. nyrakad (han hade ett ganska förvuxet gubbskägg förut) och med någon slags nonchalant snorungeattityd.
xxx
Och che skärpte till sig med attityden efter att jag sa åt honom tackålov.
Det går inte att jobba med en snorunge.
Och sen blev vi inspekterade och självklart hittade dom bara en massa fel.. och då blev chefen sur vilket fick mig på dåligt humör...

Dagen räddades av att sonen kom och hämtade mig och så gick vi och käkade middag tillsammans på mysig thairestaurang.. Mamado (?)..
Det var verkligen den enda trevliga stunden på dagen men den kompenserade lätt upp allt annat.

Idag kan det bli kaos igen.
Jag känner det inte lika starkt.. men det räcker med att någon är sjuk så kraschar allt och jag måste gå ut och då hinner jag inte göra något.
Och dessutom har che sovmorgon.

=(

Positivt: Imorgon har jag sovmorgon!!!!!

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn!!

Lägg in LMS på Psyket istället... Hon verkar ju ha seriösa problem!

2011-06-08 @ 21:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0