upplopp

Nu är det alltså upploppsvecka. Inte uppror. Upplov som i ett sprinterlopp.
Ihhhhhhh!!!!!
Jag blir nervös när jag tänker på allt som måste bli gjort.. inte bara på jobbet..
Orkade aldrig gå iväg och handla igår eftersom det regnade och skvalade h.e.l.a. dagen.. men jag lyckades ändå vara duktig och fixa helt ok mat.
Till middag blev det zucchinipasta med trattkantareller och lök, lite feta ost och rostade pinjenötter.. och det är det som ligger i lunchlådan idag också.
Måste smsa che nu på morgonen så han kommer ihåg att ta med sig resväskan som jag ska låna!
Förut har jag ju lånat av LMS.. men det känns inte så aktuellt i dagsläget.

xxxxxx

Nu ska jag släppa det där.
Men vad ska jag då skriva om???

Inget.
Det är tomt.

Kommentarer
Postat av: Reggo

1) Byt namn på LMS - there is no sunshine anymore ...

2) Situationen du är i är ohållbar. Man ska må bra på arbetet! Starta egen verksamhet! NU!

KRAM!

2011-06-20 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0