värdelösa reptilhjärna

Är uppe extra tidigt eftersom jag vill hinna mixa ihop den där detoxsmoothien och packa grejerna i lugn och ro.
"Packa grekerna" blev det först när jag skrev och det låter mycket roligare..
Inatt har jag varit uppe minst två ggr och käkat ris och getost.
Värdelösa reptilhjärna... jag väljer att bara IGNORERA!!
Vet att jag vid något av tillfällena tänkte "SJUK DRÖM!!!! DEN MÅSTE JAG KOMMA IHÅG SÅ JAG KAN BLOGGA OM DEN!!!"
Kommer inte ihåg minsta lilla.
Är lite bekymrad för det här rawfoodandet. Det är så DYRT!
Man blir ruinerad.
Det är dyrt med färsk frukt och grönsaker hela tiden och alla nötter och bär och oljor.
Och man måste handla och fylla på hela tiden.. går liksom inte att storhandla 1g/månad.. ruccolan hinner vissna då.
Inte heller kan man göra storkok och frysa in.
Ett problem faktiskt.
Visserligen tycker jag att det är värt att investera pengar i sin hälsa.. men det kan man ju tycka hur mycket som helst bara man HAR pengar..

Nu ska jag gå och dra igång matberedaren.
Grannarna kommer att bli överlyckliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0