gamlare

Igår var jag utslagen och slut.
Blev ingen träning vilket ska kompenseras idag.
Känner mig lite ålderskrisig.
Inte själsligen.. men kroppsligen. Eller ansiktsligen om man ska vara exakt.
Påsar under ögonen what to do?
Köpa svindyr kräm eller boka operation???
Eller sluta nojja och liksom go Kristina Lugn about it?
Det sista tilltalar mig mest.. men då måste jag lära mig att stå ut med åsynen.
Om ändå inte speglar fanns!
Har en bok som går ut på att man ska sänka sin biologiska ålder.
Gjorde ett ålderstest och enligt det var jag pensionär.
Ska se om jag kan göra som boken säger och bli lite yngre.
Det handlar förstås om kost, träning, kroppsvård, stress och sånt.
Det värsta är att det är så dyrt allting.
Pengar är mitt hinder.

Tack dottern för att du alltid finns och inte behöver övertalas till att ställa upp när det verkligen gäller.
Tack sonen för att du finns och för att du kom precis i det rätta ögonblicket och genast förstod.
Tack för att ni är så fina mot varandra och alla andra.


Kommentarer
Postat av: P

Du behöver aldrig tacka för något så självklart som att finnas där för dig. Love you!!!

2011-03-23 @ 21:59:54
Postat av: Anonym

vet jag väl. måste ändå få uttrycka min uppskattning. tar er definitivt för givet tro inget annat.. men jag är medveten om att jag har det bra!! get it!!???

2011-03-24 @ 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0