global balans

Långafarbrorn är i asien och har diarré.
Jag är här hemma och lider av förstoppning.
Såå yin och yang.
Jag äter järntabletter och nu kommer jag att dela med mig av vad det innebär för det dagliga toalettbesöket.

bara att klicka bort sig om man inte vill veta

Det innebär att man tror att det är en lyktstolpe som ska ut.
På många sätt.
Det känns som en lyktstolpe, ser ut som en lyktstolpe och .. faktiskt.. t.o.m. luktar som en lyktstolpe.

Ingen sån där fin gammal LYKTstolpe.. utan mer en sån där modern, redig sak.
En sån här:
(obs! mannen på bilden har absolut ingenting med saken att göra!)


P.S.
Jag jobbar i hemtjänsten och tycker inte det är så himla stor grej att snacka om avföring hit och dit och när som helst. Vanligast på jobbet är faktiskt att det diskuteras i samband med lunchen eftersom det är då vi ses. Det vanligare ordet som börjar på B vill jag dock inte ta i min mun eller skriva på min blogg för det är nästan det fulaste ordet jag vet. Jag är selektivt hämmad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0