härdsmälta

Igår var inte bra.
Även om jag hade stått på huvudet i tre månader och fastat hos någon indisk guru och lärt mig hantera stress så hade gårdagens arbetbörda inte varit möjlig att hantera.
Lägg då till att jag inte hade stått på huvudet i tre månader och fastat hos någon indisk guru.. att även en mindre arbetsbörda hade varit för mycket för mig.. lägg till det!
Man kunde helt enkelt inte hinna.. och vetskapen om att det ligger drivor med viktiga beslut och papper på mitt skrivbord som jag inte hinner ens titta på  och som jag inte kommer att hinna titta på idag heller efter som DET INTE FINNS PERSONAL så jag måste antagligen gå ut gör att det knastrar mellan öronen på mig.
Jag var riktigt otrevlig igår.
Sen gick jag och dottern och tränade och det var mycket bra.
Men foten gjorde ont och det var kallt på hemvägen och jag bet mig i tungan och jag märker att jag tål ingenting.
Jag blir fem år på en sekund.

Liten mental paus kan man få av att titta på det här... vi skrattade så vi grät:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0