idag och imorgon

Långafarbrorn lämnade kontinenten och då kom våren hit istället.
Vet inte ännu hur det är idag men igår var det stråååååååålande sol och lite väl friska vårvindar.
Det var hopp i luften och man kände att man vaknade lite, man kom liksom ut ur dunklet.
Kul!
Jag mår mycket, mycket bättre och det innebär att jag äntligen kan köra igång på allvar med träningen.
Också kul!
Imorgon måndag har jag tid kl 10.00 hos ortopediska skofarbrorn.
Jättekul!
Det innebär:
1. att jag får sovmorgon
2. att jag kanske snart kan gå normalt och utan att det gör ont
3. att jag troligtvis kommer att bli ruinerad
4. att jag eventuellt kommer att se ut som Farmor Anka.

Idag ska jag röja här hemma och vila ut det sista av viruset.
Känner för att läsa.
Jag har ju bara ca tre-fyrahundra olästa böcker här hemma. Så jag tror inte det är något problem.
Jag känner också för att dricka en kopp te. Går nog att ordna.
Och så känner jag för att åka till London... men där börjar det bli orealistiskt tyvärr så det ignorerar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0