Jag saknar dig långafarbrorn!!!

Ingen bryr sig om min hårsituation som du.
Jag känner inte alls samma engagemang från che..
Idag hade jag en sån där elektrisk striphårdag. Fruktansvärt.
När jag beklagade mig för che så märktes det att han tänkte på något helt annat.. han blev sådär tom i blicken som bara han kan bli..
Det enda han tänker på är att rangordna samtliga tjejer i ett rum samt fundera på om dom har string eller inte.
Tröttsamt i längden.
Jag saknar dig verkligen!

P.S.
Måste bara säga..
Jag har tränat!
Dör snart av duktighet.

Kommentarer
Postat av: Langa Farbrorn

Nej, jag tror inte att nagon bryr sig om den som jag gor. Jag vantar ju fortfarande pa den morgonen sa jag vaknar och marker attjag fatt ett mms av dig. Bilden visar dig. Du vaknade for 30 sekunder sedan, tog mobilen och gick direkt in pa toaletten och tog kort pa ditt ansikte och har...



Vantar jag pa for mycket?? =)

2011-03-26 @ 05:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0