måndagmorgon

Och nu försöker jag gå till jobbet med förståndet först och känslorna strängt tillsagda att bara tagga ner.
Att det ska vara så så så svååååååårt!!!!!
Herrrrrrreguuuud! (skårrande rrrrrrrrrr)
Livet är en skola. Varje dag.
Men jag kan inte påstå att jag ser fram emot den här jobbveckan. Precis.
Tur att jag har det här med träningen för det gör mig glad!

Har sovit bra och möjligen drömt om Greta Garbo.. lite oklart...
Ev. låg hon i ett stort blomblad och var en ikon.
Det var positivt på något sätt och jag kan inte på minsta vis erinra mig hur hon slank in i mitt undermedvetna.

Och så tänker jag..... tonfiskröra.... uuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrkkk!!!!
Bra diet!
Man vill inte äta alls.
(jag vet att det med andra ord är en mindre bra diet eftersom man måste äta en hel del annars tror kroppen att det är svälttider och går in på sparlåga och börjar producera kroppsbehåring en masse m.m.)
Tror jag får springa och köpa en kycklingklubba när jag blir hungrig.
När ska dom börja sälja kycklingklubba utan ben?

Åh lilla jag.
Nu vill jag bara lägga armen runt mina axlar och säga att det ordnar sig.
Det blir bra.
This too shall pass.
Jag säger Hej! till min inre Scarlett.
Tomorrow is another day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0