melodifestivalen, jag och Svenska Folket

Jag har inte alls engagerat mig i melodifestivalen i år. Inte ett dugg. Inte förrän igår i alla fall.
Lyssnade igenom alla deltävlingarna och tyckte omedelbart att det fanns ett bidrag som, på ett positivt sätt, stack ut mer än dom andra.. nämligen Jenny Silvers.
Gick det till final?????
NEJ.
Nu är jag lite sur pga det.
Jag och Svenska Folket tycker aldrig samma sak.
Svenska Folket ska alltid vara liksom märkvärdigt och tycka ANNORLUNDA. Tröttsamt.
Men hör här.. hur mycket ska man sätta på att det blir årets pridelåt????.. med abbasound och bouncedans och allt:


Jag gillade hennes bidrag förra året också.. men då var det inte lika mainstream så då hade jag överseende med Svenska Folket:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0