mycket trött men nöjd

37 genomförandeplaner so (fucking) far.
Låter inte så mycket när man tänker på att det är 52 kvar.
Men det är mycket. Jag lovar.
LMS hann inte så många på sin vecka och jag planerar att sitta TVÅ nätter till.
Fatta!!!
Och då har jag ändå lyckats göra några riktigt tunga och komplicerade.
Jag är bra DUKTIG.

Nu är jag så trött så jag inte känner mig sömnig längre.
Dvs jag är sjukt trött.
Beyond trött liksom.
Kunde inte svara på ett sms från che.. knapparna var plötsligt för små på mobilen. Lite skakig.

Har packat ihop och inväntar bara hans ankomst så han kan få bli lite avundsjuk när jag får åka hem och sova.
Är nästan lite avundsjuk på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0