nähä!

Det blev inget mööööööööte idag heller..
Otroligt luddiga direktiv om när vi skulle ha mötet.. fortfarande har ingen egentligen informerat mig om att vi faktiskt ska ha möte.. bara talat om att det inte blir något.
Nu lägger jag ner det där laddandet inför varje dag och tar det som det kommer istället.
Huvudsaken att jag ändå är beredd och vet var jag har mig själv så jag kan hålla mig lugn när anklagelserna väl kommer.
Känner mig lite halvskruttig och väntar ivrigt på den där ENERGIN som alla säger att man får av att träna.
Fast che säger ju att först blir man bara trött... sen kommer piggheten.. antingen skulle det ta ca två veckor ELLER så var det ett år.. han kom inte ihåg..
hmm.. säger jag om det..

Mer verkar inte finnas att säga idag om någonting.
Förbannat trist.

Typiskt morgonmöte på jobbet:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0