när kommer det kubistiska skomodet?

Jaha.. nu har jag varit hos farbror skodoktorn och köpt mycket fula skor för 1200 kr.
Dom jag köpte var ändå bara hälften så fula som dom kubistiska pjucken som farbrorn först plockade fram.
Alltså. En jäkla tur att jag inte brukar trippa omkring i pumps.. en jäkla tur att jag föredrar gympadojor vid både festliga och vardagliga tillfällen.. en jäkla tur för mig!
Men varför finns det bara fotvänliga gympadojor antingen i helsvart eller i typ bilbarnstolsmönster???
Jag köpte såklart helsvarta vilket väl är acceptabelt men mycket mycket tråkigt och fantasilöst.. eftersom jag alltid har svarta strumpbyxor så ser det nu bara ut som en förlängning av dom och man undrar var benen slutar och fötterna börjar.
Jag anar en marknad.
Jag vill ha adidassportiga dojor. Dom får gärna vara svarta men då måste dom ha lite streck på tvären i någon annan färg. Jag skulle gärna ha röda skor. Eller gröna eller gula.
Vad som helst som bryter lite.
Farbrorn påstod vidare att mina fötter är mycket, mycket breda.
Jag ser det inte!
Det skulle se jättekonstigt ut om dom var smalare..
Och eftersom dom är så himla breda så är det bäst om jag har kubskor.. dvs skor som är lika breda som långa..
Man hör ju!
Någonstans tar fåfängan vid.
Men du ska ju bara ha dom till vardags! sa farbrorn.
Just det. Med andra ord JÄMT.
Well.
Sen stoppade han in en sula med en liten kulle.
Det känns som om jag har en mycket kompakt liten bulle precis under trampdynan. Inte ett dugg bekvämt.
Det ska tydligen på något sätt hjälpa min hallux rigidus.
Låter jag negativ.
Det är nog mest det att jag är besviken på det kubistiska skoutbudet.

Sen åkte jag till jobbet och det var åtta sjuka och kris.
Jag sa till chefen att jag ville gråta och kräkas och då hjälpte hon till med att beordra in folk till kvällen.
Idag väntar inget bättre förutom att jag är där från start och får längre tid på mig att utföra mission impossible.
Är i gropstadiet.
Vill krypa ner i liten grop och bli överskyfflad. Typ levande begravd fast helt frivilligt... bli lite omsluten av mother earth och gå tillbaks till fosterstadiet.

Åhå..åhå..
Dagen slutade i alla fall med trevlig stund i kök tillsammans med dottern och hennes whatever.. och hur länge vi än satt där så blev klockan bara 20.45... tack tiden! sånt uppskattas!

Kommentarer
Postat av: Langa Farbrorn!

Stackare, det kanns igen. KRIS... hoppade du lyckades palla ut!



Jag och MM har varit pa Ping Pong-show och sett en medelalders kvinna sjutit pilar pa ballonger fran vaginan. Grattis entre, men en 33 cl ol kostade 200 svenska kr. Diareen har upphort tack och lov, nu ar magen bara lite lagom upprorisk pga alla kryddor i detta land, men man borde ju bara van efter alla thairestaurangbesok med Fru Berggren.



Idag ska vi ata barbeque buffe, sedan fa fotmassage och manikyr....



Hoppas du mar bra!



Kram

2011-03-08 @ 11:07:53
Postat av: /P

http://www.youtube.com/watch?v=sWh_2Iit3Ek&feature=player_embedded



Gojan!

2011-03-08 @ 23:52:33
Postat av: downthemountain

Hej långafarbrorn!

Jag VISSTE väl att jag valde fel karriär... men att vara ekonomiskt strategisk har aldrig varit riktigt min grej..

Hoppas du förstår hur DISGUSTING det är att det ens finns en efterfrågan på den medelålders damens tjänster!!!

På internationella kvinnodagen och allt!!!

Litegrann kan jag dock förstå din nyfikenhet.. som en engångshändelse.. men gör det FÖRGUDSSKULL INTE till en vana!!

2011-03-09 @ 05:15:57
Postat av: annsoh

Fin blogg, :)

Vad händer idag då :)?

2011-03-09 @ 05:33:00
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0