nu sitter jag här igen!

Tredje natten.
Men idag är jag trött redan från början.
Egentligen inte TRÖTTtrött. Mer bara trött på själva grejen.
Ingen inspiration att tala om.
Tränade idag i alla fall och det kändes bra.
Min högsta materiella önskan just nu är en iphone.
Om jag hade en iphone så skulle mitt liv definitivt vara perfekt.
Då skulle jag kunna ha spotify i den och lyssna på musik dagarna i ända.
Och så skulle jag kunna lyssna på ljudböcker och då skulle det inte vara så SJUKT tråkigt att trampa på den där crosstrainern.
Från och med nästa vecka kommer jag att lägga i en till växel när det gäller träningen.
Den där muskeln jag upptäckte häromnatten har gett mig hopp om att även min kropp kan bygga muskulatur.
Jag tvivlade lite på det förut.

Fick en veta en mycket bra sak angående jobbet idag.
The comeback of bästachefen!
Bästachefen ska vara vår chefs chef.
Mycket bra nyhet!

Sen fick jag veta att en viss person har fyraFYRA pungkulor.
OJ vad manligt tänkte jag.
Men sen visade det sig att två av dom har aldrig trillat ner och därför är två av dom... alltså dom som hänger utanför.. fake.. och då blir det ju genast väldigt omanligt.
Berättar man såna här grejer lite hursomhelst på sin arbetsplats så får man finna sig i att det bloggas om det.

Något annat har jag inte fått veta idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0