och nu över till andra grejer..

Jag tränade igår igen!!!!
Inte styrketräning förstås.. musklerna måste ju få 48 timmar på sig att hålla på och växa till sig, man får inte störa dom i den processen har min pt (che) sagt.. men en halvtimme på crosstrainer blev det.
En halvtimme låter inte mycket.. men HERREGUD vad långsamt minuterna går på en sån apparat!!!
Det är värre än både mcdonalds och sl:s minuter tillsammans.
Jag lyssnade på p1 och försökte att koppla bort tiden och när jag väl slutade så var det inte för att jag inte orkade mer utan för att jag inte stod ut!
Blev i alla fall svettig och röd i ansiktet vilket är beviset för att man fått igång förbränningen (har jag själv hittat på).
Och det duktiga med att jag tränade igår var dels att jag när jag gick ifrån jobbet inte alls tyckte att jag orkade träna men sen spontant styrde stegen mot annexet istället för mot gröna linjen hem.. och dels att jag inte hade något träningssällskap med mig... jag var helt solo..
Mycket, mycket duktigt!!!

Nu ska jag ta itu med kosten.
Har insett att jag måste äta gi åt LCHF-hållet för att gå ned i vikt.
Det går inte att tappa kilon med t.ex. raw food.. eller vegan.. eller, jo kanske.. men i så fall på mycket lång sikt och det har jag inte tid med.
Att sen hålla vikten när kroppen är i balans med raw food och vegan.. det blir alldeles utmärkt!
Så jag får stå ut.
Och nu ska jag googla recept och skriva inköpslistor.
Hej köttfärs och mozarella!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0