popular girl

Tränade igår. Inte mycket mer att säga om det. Men duktigt!

Idag... det stora SAMTALET.
Alltså. Tydligen ska jag, chefen och LMS ha MÖTE kl 09.00 (vilket dom glömt tala om för mig men che har stora öron) och då ska vi tydligen PRATA om.. ja.. jag vet egentligen inte.
Men jag antar att vi ska prata om mitt dåliga beteende och hur synd det är om LMS.
Fast egentligen vet jag inte.
Hela måndagen och tisdagen har tigits bort när det gäller den grejen.
Naturligtvis måste jag vara tvär och omöjlig eftersom jag inte kan ha möte prick kl 09.00.
Jag måste nämligen ringa en kund då.. för det har biståndshandläggaren lovat kunden.. och eftersom chefen och LMS har glömt att informera mig så vet dom ju inte det.
Poppis jag kommer att bli!

Förresten Farbror P!
Om du fortfarande läser här.
På lördag ska jag och ungarna ut till pappa och gå igenom grejer inför husförsäljning.. alltså skilja skrot från.. typ skrot.. och kanske hitta en eller annan grej som kan tas till vara.
Skaru följa med???? Det skulle vara kul.


Usch.
Jag känner mig så arbetsomoralisk.
Jag är trött och splittrad och har extra svårt att skärpa mig.
Igår var jag ute halva dagen och träffade kunder.
Det var japan hit och japan dit och det var skönt att släppa allt annat.
Sen på eftermiddagen fick jag inget gjort.
Såklart planerade jag morgondagen (idag) och minglade med personalen och var tillgänglig för en gångs skull.. men drivorna på mitt skrivbord breder ut sig kan man säga. Dom växer på höjden och tvären. Vilket ger ångest.. för tänk om jag har missat något viktigt!!
Tänk om det blir SKANDAL. Och det är mitt fel.

Men kära nån ändå.
Himmel vad jag har sovit gott i natt!!!
Alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0