sammanfattning

Läget ok på jobbet.
Jag: neutralt effektiv och distanserad. Troligen tråkigt i längden.
Lyckades lugnt parera diverse pruseluskningar. Log bara milt men inte ironiskt.
Det kan nog gå bra om jag bara fortsätter att ha koll på mig själv och vara beredd. Jag kan nog bevara både min stolthet och integritet.. det är bara så ansträngande att hela tiden ha fullkomlig koll över dom känsliga känslorna.

Gårdagens höjdpunkt:  Snubblade över sonen på vägen hem. Att man kan bli så glad av bara åsynen av någon!
Min son! Du är very much muy simpatico. En trevlig ung man.

Sen: fick en liten matlåda med vegetarisk pizza av dotter och whatever, pratade lite böcker och klappade lite doriskatt, kollade på introt till lejonkungen, lyssnade på tsunamibok, somnade.

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Varför umgås LMS med kickersbruden och hennes metrosexuella combo?

2011-03-01 @ 07:45:47
Postat av: downthem..

bad taste?

2011-03-02 @ 06:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0