smokey voice

Vaknade utan röst.
Nu har jag harklat upp mig lite och kan göra mig hörd men det låter inte som jag.
Who is that sexy woman???? undrar man. Eller vad gör Kim Carnes i min lägenhet?
Ska passa på och sjunga "Bette Davis eyes" hela dagen.
Hade redan bestämt mig för att gå till doktorn pga hostan så jag har haft sovmorgon ända till kl 06.00.
Vad glada dom kommer att bli på jobbet (dom= chef + che) när jag kommer dit och inte kan prata.
LMS är hemma och är sjuk. Hon släpade sig äntligen iväg till doktorn igår och då visade det sig att hon har astma och har inte syresatt sig ordentligt på flera månader.
Jag blev genast hypokondrisk och diagnostiserade mig själv med astma också.. men sen kom jag på att av alla symptom jag har så är andfåddhet inget av dom. Inte på sista tiden i alla fall. Tvärtom har jag blivit piggare.

Igår var annars en glädjens dag på jobbet.
Långafarbrorn kom förbi och spred både glamour och bitter avundsjuka.
Avundsjukan beror på att han ska åka till thailand idag kl 14. En hel månad ska han vara där utan mobil.
Glamour spred han eftersom det liksom är en del av hans väsen.
Vi skvallrade lite om allt.. men det får bli mer när han kommer hem.
Han har lovat att rapportera från thailand här på bloggen. KOM IHÅG DET!!!

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn!

Oroa dig inte... Jag ska uppdatera. Om ni ska komma och kolla ESC, får inte LMS följa med.....

2011-03-02 @ 08:58:40
Postat av: Anonym

det där får vi diskutera när du kommer hem.. jag tror inte det är möjligt att vi kommer utan henne.. Vi pratar om det sen!

Trevlig resa! Nu ska jag gå till doktorn!!

2011-03-02 @ 09:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0