tisdagmorgon

Jag har så dålig koll på allt just nu.
Biblioteksböcker som är två månader försenade och som jag glömmer VARJE dag och nej.. idag är det ingen idé för idag måste jag skynda till träning efter jobbet.. imorgon kan jag ha glömt bort dom igen...
Appointment hos fotsyster men vet ej när. Tänker att jag ska ringa vårdcentralen men glömmer bort det hela dagarna och kommer på det mitt i natten.
Var uppe och snubblade inatt och åt fetaost och cashewnötter. Har ont i magen nu.
Jobbet ska vi inte tala om..
Mycket dålig koll där.
Hinner inte. Orkar inte.
Glömmer boka tvättstugan VARJE dag.. mitt undermedvetna tvättstugevägrar.
Då får man handtvätta det väsentliga. Tar tid. Är mycket tråkigt. Och händerna blir äckliga för handskarna läcker.
Är skyldig sonen pengar.. eller så är han skyldig mig. Vi snackar tusenlappar.
Vet ej var jag skrivit upp det. Han lika förvirrad som jag. Båda behöver pengarna.
Jobbet igen.
Känner inte igen mig själv i rollen som the bad, bad person som jag tydligen är där.
Nej.. vi har inte pratat om något ännu.. och jag tänker inte ta initiativet.. orka, orka, ORKA!!
Och nej. Jag behöver verkligen inte vara älskad av alla.. och MASSOR av sämre saker kan jag hålla med om när det gäller min jobbprestation.. men den här konstiga situationen med chefen och LMS förstår jag mig inte på alls..
Ska på hembesök idag kl 09.00. Tror jag. Kom på inatt att det skulle jag ha kollat upp igår men det har jag glömt.
För jag har så dålig koll just nu.

Nu ska jag morgonpeppa med den här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0