god natt

Hej och hå.
Nu sitter jag på jobbet och ska skriva genomförandeplaner så det visslar om det hela natten.
Har varit och tränat idag!!!
Trots ett enormt stort motstånd från mig själv.
Jag ville vända hela tiden när jag var på väg dit.
Sa då till mig själv att åtminstone gå dit och byta om... så kunde jag ju sitta där och glo sen om jag ville..
Jag glodde en del.. men sen tyckte jag att det var lika bra att träna när jag ändå var där..
Köpte påskpresent till mig själv på indiska.
En himla söt duk och ett fint grönt fat. Och mangoté.
För det tyckte jag att jag var värd.

Lite nattlig jobbinspiration:
(den här ska sonen och dottern framföra på min 50-årsdag eller tidigare valfri födelsedag och sen ska dom skicka iväg mig långt bort till något soligt ställe och gärna följa med själva.. det har jag beställt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0