zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Wohoooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tändstickor under ögonlocken, isbitar i armhålorna och lite ansiktsklappningar!!!
WOHOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Absolut inga problem.

Måste bara ta en paus.
Både dottern och jag lider ju av ordfobi.. dvs vi kan bara inte säga vissa ord... som t.ex. könsord och även the b-word... number 2..
Vi är lite ordpryda helt enkelt.
Eller egentligen inte pryda. Mer bara så att det är en fysisk omöjlighet för oss att ta vissa ord i våra fina och oförstörda prinsessan-på-ärten-munnar.
Dottern är värst.
Hon kan inte svära och sen kan hon inte säga ordet svacka t.ex. utan att rysa lite av obehag.
Och det finns ingen rationell förklaring till det.
Nåväl.
För att kompensera detta handikapp roar vi oss istället med att peta in det eminenta ordet FUCKING i allt vad vi kan komma på.
Inte bland folk förstås utan bara i vår ensamma tvåsamhet.
Vi tycker att det är SJUKT kul.
(sjukt är också ett roligt ord.. särskilt efter att jag läste en liten sur insändare i metro om att folk missbrukar det ordet.. sjukt betyder i min värld att något är skruvat.. det kan vara både positivt och negativt. bara lite beyond normal liksom)
Anyhoo.
Ordet fucking kan sätta sprätt på det mesta.
Jag säger bara: herreFUCKINGgud.. eller norrFUCKINGmalms stadsdelsförvaltning.. (det känns lite förbjudet men det är väl inte som att man bryter mot någon lag eller så????? hoppas inte!!!!!)
Fucking går att stoppa in i ALLT. Jag lovar.
GarFUCKINGdin, bliFUCKINGtz (denna fyndighet utbrast vi på Imperial War Museum i London och det hade vi kul åt hela veckan som vi var där. i London alltså.), apoFUCKINGtek... and it goes on and on and oFUCKINGn..
Sånt roar vi oss med.
Kände bara för att bikta mig lite.
FörFUCKINGlåt.

Jo. Jag är mycket trött nu.

Uppiggningslåt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0