getting better all the time

Hej långafarbrorn!!!
Vad kul att du är framme och att det verkar ha gått bra!
Diarréattack är ju mindre kul.. men se det som detox!
Varje gång du är i närheten av en uppkoppling beordrar jag dig att skriva något här!!!
Det får mig att känna mig så global!

Annars är det lördag här i sverige för tillfället.
Min hosta verkar något bättre och rösten också.
Det är mest bra men också lite trist. Jag började gilla min sexy voice och det var kul att kroppsbokstavera.. ni vet sådär som cheerleaders gör..
Jag och che jobbade oss igenom hela alfabetet och det var inte det lättaste men nog det roligaste på hela veckan.
Men ändå.. naturligtvis.. underbart om jag verkligen håller på att tillfriskna!
Morgonmötena tar så lång tid när man bokstaverar en bokstav i taget.
Jag vill träna!!!
Verkligen!!!!
Jag vill bli pigg, jag vill bli stark, jag vill bli vacker!!!
(till skillnad från förut då jag strävade efter trötthet, sladdrighet och fulhet)
Den här helgen går dock i tillfrisknandets och kurerandets tecken.
Och återlämnandetavbiblioteksböckers tecken. Har fruktansvärda böter som bara tickar och tickar.

(det här alfabetet är lite fuskigt eftersom dom kör med hjälpmedel såsom  en sandstrand och ibland två personer.. vi körde hardcore.. dvs ensamma på ett trägolv.. )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0