ångestdag

Helt otroligt irriterande.
Har sovit mycket i helgen. Somnade tidigt i fredags och sov heeeela långa natten. Tvättade och fixade under lördagen och gick och la mig tidigt och sov heeeeeela långa natten igen. Upp relativt tidigt igår söndag och in till jobbet för att få undan lite ångesthögar och sen mycket svettig träning och sen hem och gjorde inget speciellt och somnade i normal tid bara för att vakna ca kl 01.00 och sen har jag varit klarvaken!!!!
Man kan bara ana hur dagen kommer att bli.
Troligen något tröttsam.
Ska i alla fall träna sista gången idag innan mitt kort går ut.. får se när jag lyckas köpa ett nytt. Har inte råd förrän lönen kommer men kanske får jag låna av min supporter och coach che. Han tycker att det är viktigt att jag tränar.
Det tycker sonen också (min andra supporter och coach) men jag tror inte han har råd att låna mig några pengar till kort.
Hursomhelst.
Har ingen inspiration alls till att skriva här.. ville bara beklaga mig lite angående den obefintliga nattsömnen.
Åhhhhh!!!!!!!!!!!
Ångest!!!!!!!!
För ALLT!!!!!!
Ingen ordning.. bara rörigt och ostrukturerat.

Ska i alla fall inte fira jul i år.
Ska jobba alla röda juldagar och har valt att bojkotta julen alldeles helt och hållet.
Klart jag kanske tänder något ljus och äter något julrelaterat om jag blir bjuden.. men jag tänker inte lägga en krona på julen helt enkelt. Det ingår i min saneringsplan och ungarna är helt förstående.
Det känns befriande.
Åker ju till London nu i helgen och kommer förstås att droga mig lite på christmas world på Harrods. Men det kostar ju inget. Förresten vill man inte ha något för det går inte att välja ut bara en sak. Samma sak på Pet Kingdom där jag alltid kollar in diamanthalsband till Doris. Går inte att välja så det blir aldrig något.

Och hur går London ihop med saneringsplanen kan man undra!!?
Det går utmärkt ihop. London var redan bestämt när jag utformade planen.
Nu ska jag tvätta håret. Vill till jobbet och dricka kaffe och förekomma alla kriser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0