fortsatt ner

Precis samma läge som igår eftersom bästa L och che efter en hårt pressad förmiddag kom på att det inte var någon kurs igår.. den är IDAG!
Alltså är det idag jag kommer att dö en inre död efter lunch.
Ja, ja. Jag överlever nog.
Tränade igår med dottern och det gick lätt och bra.
Alldeles för lätt insåg jag när till och  med dottern var rosigare om kinderna än vad jag var. Dottern blir liksom aldrig röd i ansiktet.. hon är alltid dramatiskt 1800-tals blek. På ett snyggt sätt.
Insåg iallafall att jag troligen har fått lite muskler och kondition helt plötsligt och således måste öka nu för att det ska bli effektivt.
Suck. Öka innebär ju att det blir jobbigt.
Jobbigt = det värsta jag vet.
Vi ska träna idag igen och då får vi väl se hur det blir med ökningen och rödheten i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0